Baner głowny strony UG GORZYCE Strona ministerstwa
Normalna wielkość czcionki
Średnia czcionka
Duża czcionka
Kontrast 2
  Menu  WŁADZE GMINY
 
Grupa: WŁADZE GMINY
Nazwa pozycji Referat Spraw Obywatelskich
Data publikacji 2004-02-22
 

Do zadań Referatu należą sprawy:

  1. prowadzenie rejestracji stanu cywilnego,
  2. wydawanie zaświadczeń o braku okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa,
  3. przyjmowanie oświadczeń woli o: wstąpieniu w związek małżeński, uznaniu dziecka, nadaniu dziecku nazwiska męża matki, małżonka rozwiedzionego o powrocie do nazwiska, które nosił przed zawarciem małżeństwa,
  4. realizacja ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych,
  5. prowadzenie rejestru wyborców, sporządzanie spisu wyborców i wydawanie zaświadczeń,
  6. sprawy dotyczące informacji niejawnych
  7. nadawanie nazw ulicom, placom oraz numeracja nieruchomości.
 Kierownik USC
 Barbara Babiec-Wziątek
 Tel:  (15) 83 62 075 wew. 16; 
 E-mail:  b.babiec-wziatek@gminagorzyce.pl
 Stanowisko ds. dowodów osobistych
 Lucyna Pyrkosz
 Tel:  (15) 83 62 075 wew. 19; 
 E-mail:  l.pyrkosz@gminagorzyce.pl
  Stanowisko ds. ewidencji ludności
 Agnieszka Pyłka-Wierzgacz
 Tel:  (15) 8362 075 wew.19; 
 E-mail:  a.pylka@gminagorzyce.pl
 
  Ilość odwiedzin: 1947606