Samodzielne stanowisko pracy ds. zarządzania kryzysowego
Opis
Do zadań stanowiska należy: 1) Realizacja zadań gminy wynikających z ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej, a w szczególności prowadzenie rejestracji i kwalifikacji wojskowej;
2) Prowadzenie Akcji Kurierskiej i Stałego Dyżuru;
3) Wykonywanie zadań z zakresu obrony cywilnej;
4) Wykonywanie zadań w zakresie zwalczania klęsk żywiołowych;
5) Opracowywanie i aktualizacja Planu Operacyjnego funkcjonowania Gminy Gorzyce w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny;
6) Przygotowanie systemu kierowania na czas zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa w tym organizacja stanowiska kierowania Urzędu;
7) Opracowanie i aktualizacja Planu Ochrony Służby Zdrowia;
8) Opracowanie i przygotowanie Planu Odtwarzania Ewidencji Wojskowej;
9) Przygotowanie i opracowanie programu szkolenia obronnego w Gminie Gorzyce;
10) Prowadzenie spraw wynikających z realizacji zadań gminy w zakresie ustawy o ochronie przeciwpożarowej.
Data publikacji
2015-01-01
Osoby:
Samodzielne stanowisko pracy ds. zarządzania kryzysowego