WŁADZE GMINY
|
Wójt Gminy Leszek Surdy
|
tel. 15 836 20 75 wew.15 pok. nr 5 e-mail: l.surdy@gminagorzyce.pl
|
Zastępca Wójta Gminy Lucyna Matyka
|
tel. 15 836 20 75 wew.26 pok. nr 7 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
Skarbnik Gminy Gorzyce Marta Mazur-Matyka
|
tel. 15 836 20 75 wew.20 pok. nr 12 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
Sekretarz Gminy Gorzyce Adam Kumor
|
tel. 15 836 20 75 wew.28 pok. nr 2 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
REFERAT FINANSOWO-KSIĘGOWY
|
Skarbnik Gminy Gorzyce Marta Mazur-Matyka
|
tel. 15 836 20 75 wew.20 pok. nr 12 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
Zastępca Skarbnika Gminy Gorzyce Jadwiga Paczkowska
|
tel. 15 836 20 75 wew.23 pok. nr 11 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
Stanowisko ds księgowości budżetowej Katarzyna Bąk
|
tel. 15 836 20 75 wew.23 pok. nr 11 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
Stanowisko ds księgowości budżetowej Magdalena Budziło
|
tel. 15 836 20 75 wew.23 pok. nr 11 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
Stanowisko ds rozliczania podatku od towarów i usług Weronika Lewandowska
|
tel. 15 836 20 75 wew.23 pok. nr 11 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
Stanowisko ds księgowości budżetowej Agnieszka Zimnicka
|
tel. 15 836 20 75 wew.24 pok. nr 13 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
Stanowisko ds księgowości budżetowej Beata Dzieciuch
|
tel. 15 836 20 75 wew.24 pok. nr 13 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
Stanowisko ds. księgowości podatkowej: Joanna Pichla
|
tel. 15 836 20 75 wew.18 pok. nr 14 e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
Stanowisko ds. wymiaru podatku i opłat: Ewa Mierzejewska
|
tel. 15 836 20 75 wew.14 pok. nr 16 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
Stanowisko ds. wymiaru podatku i opłat: Lucyna Rydygier
|
tel. 15 836 20 75 wew.14 pok. nr 16 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
Stanowisko ds. wymiaru podatku i opłat: Anna Kapała
|
tel. 15 836 20 75 wew.18 pok. nr 14 e-mail: :Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
REFERAT ORGANIZACYJNY
|
KIEROWNIK RERERATU ORGANIZACYJNEGO Marta Jarosz
|
tel. 15 836 20 75 wew.21 pok. nr 1 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
SEKRETARIAT Stanowisko ds. kancelaryjno-technicznych Małgorzata Miłek
|
tel. 15 836 20 75 wew.11 pok. nr 4 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
REFERAT ROZWOJU I PROMOCJI
|
KIEROWNIK REFERATU ROZWOJU I PROMOCJI Sekretarz Gminy Gorzyce Adam Kumor
|
tel. 15 836 20 75 wew.28 pok. nr 2 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
Główny specjalista ds. pozyskiwania funduszy europejskich Magdalena Wrońska
|
tel. 15 836 20 75 wew.33 pok. nr 18 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
Stanowisko ds. rozwoju, promocji Gminy i programów pomocowych Monika Iwaszko
|
tel. 15 836 20 75 wew. 27 pok. nr 6a e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
Stanowisko ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi i programów pomocowych Paulina Czernikowska
|
tel. 15 836 20 75 wew. 27 pok. nr 6a e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
REFERAT SPRAW OBYWATELSKICH/URZĄD STANU CYWILNEGO
|
KIEROWNIK URZĘDU STANU CYWILNEGO KIEROWNIK REFERATU SPRAW OBYWATELSKICH Barbara Babiec - Wziątek
|
tel. 15 836 20 75 wew.16 pok. nr 15 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego ds. dowodów osobistych Lucyna Pyrkosz
|
tel. 15 836 20 75 wew.19 pok. nr 20 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
Stanowisko ds. ewidencji ludności Agnieszka Pyłka - Wierzgacz
|
tel. 15 836 20 75 wew.19 pok. nr 20 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
SAMODZIELNE STANOWISKA PRACY
|
Stanowisko ds. obsługi organów kolegialnych Ewa Dul
|
tel. 15 836 20 75 wew.17 pok. nr 9 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
Stanowisko ds. komunikacji społecznej (kontakt z mediami) Monika Zając
|
tel. 15 836 20 75 wew.33 pok. nr 18 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
Stanowisko ds. rolnictwa i gospodarki nieruchomościami Bartłomiej Paciorek
|
tel. 15 836 20 75 wew.12 pok. nr 7 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
Stanowisko ds. gospodarki mieszkaniowej Daniel Mazur
|
tel. 15 836 20 75 wew.13 pok. nr 19 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
Stanowisko ds. ochrony środowiska Mieczysława Wicińska
|
tel. 15 836 20 75 wew.22 pok. nr 6 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
Stanowisko ds. gospodarowania odpadami komunalnymi Jolanta Bartoszek
|
tel. 15 836 20 75 wew.22 pok. nr 6 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
Stanowisko ds. prowadzenia Punktu Czyste Powietrze Magdalena Stachula |
tel. 15 836 20 75 wew.22 pok. nr 6 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Stanowisko ds. planowania przestrzennego i budownictwa Andrzej Paczkowski
|
tel. 15 836 20 75 wew.12 pok. nr 7 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
Stanowisko ds. inwestycji i zamówień publicznych Krzysztof Bartoszek
|
tel. 15 836 20 75 wew.32 pok. nr 17 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
Stanowisko ds. dróg i spraw energetycznych Marian Urbaniak
|
tel. 15 836 20 75 wew.13 pok. nr 19 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
Stanowisko ds. remontów i administrowania budynkami komunalnymi Paweł Warzycki
|
tel. 15 836 20 75 wew.32 pok. nr 17 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
Stanowisko ds. zarządzania kryzysowego Tomasz Słowiński
|
tel. 15 836 20 75 wew.32 pok. nr 6a e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
Stanowisko ds. oświaty Małgorzata Żurek-Pasieczna
|
tel. 15 836 20 75 wew.13 pok. nr 19 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
Stanowisko ds. gospodarowania terenami zieleni Agnieszka Duszkiewicz
|
tel. 15 836 20 75 wew.32 pok. nr 17 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
REFERAT ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH
|
Kierownik referatu ds. świadczeń rodzinnych Agnieszka Szemraj - Byzdra
|
tel. 15 836 17 20 ul. 3 Maja 4 pok. nr 7 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
Stanowisko ds. świadczeń rodzinnych Anna Tworek
|
tel. 15 836 17 20 ul. 3 Maja 4 pok. nr 7 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
Stanowisko ds. świadczenia wychowawczego Marzena Michalska
|
tel. 15 836 17 20 ul. 3 Maja 4 pok. nr 7 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
Stanowisko ds. funduszu alimentacyjnego Monika Matyka |
tel. 15 836 17 20 ul. 3 Maja 4 pok. nr 7 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |