Przypominamy, że do odwołania praca Urzędu Gminy Gorzyce odbywać się będzie na dotychczasowych zasadach w godzinach pracy od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15.30.
Sprawy załatwiać należy tylko i wyłącznie telefonicznie, mailowo lub przez ePUAP. tel. 15 836 20 75 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wyjątek stanowią sprawy niezbędne do zapewnienia pomocy obywatelom tj.
- rejestracji stanu cywilnego m.in. bieżącej rejestracji zgonów i urodzeń oraz sporządzania aktów zgonu i urodzeń,
- ewidencji ludności,
- złożenia wniosków (jeśli nie jest to możliwe w wersji elektronicznej) lub odbioru (po uiszczeniu ewentualnych opłat):
- dowodów osobistych,
- zaświadczeń i informacji o przeznaczeniu terenów w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego,
- rejestracji, zawieszenia lub wyrejestrowania działalności gospodarczej,
- decyzji zezwalającej na usunięcie drzew lub krzewów,
- decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji,
- decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu.
POWYŻSZE SPRAWY NALEŻY ZAŁATWIAĆ OSOBIŚCIE TYLKO PO UPRZEDNIM TELEFONICZNYM UZGODNIENIU TERMINU Z PRACOWNIKIEM URZĘDU.
TŁUMACZ JĘZYKA MIGOWEGO W URZĘDZIE GMINY
Osoby niesłyszące przy załatwianiu administracyjnych spraw mogą skorzystać z pomocy tłumacza migowego.
Wystarczy zgłosić chęć skorzystania z tej usługi 3 dni przed planowaną wizytą w Urzędzie Gminy osobiście lub korzystając z pomocy osoby trzeciej dzwoniąc pod numer (15) 8362 075, a także wysyłając faks pod numer (15) 8362 209 oraz e-maila na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.