II SPOTKANIE ZESPOŁU LOKALNEJ WSPÓŁPRACY
Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Rzeszowie zaprasza na II spotkanie Zespołu Lokalnej Współpracy dla obszaru Natura 2000 Dolina Dolnego Sanu PLH180020 w trybie online.
WYKAZ NIERUCHOMOŚCI PRZEZNACZONYCH DO DZIERŻAWY
Wójt Gminy Gorzyce ogłasza wykaz nieruchomości stanowiących własność Gminy Gorzyce przeznaczonych do dzierżawy.
OBWIESZCZENIE WOJEWODY PODKARPACKIEGO
WOJEWODA PODKARPACKI ZAWIADAMIA o wydaniu decyzji znak: N-VIII.747.2.2.2021 z dnia 09.02.2022 r.
XLV SESJA RADY GMINY GORZYCE
Zawiadamia się, że 25 lutego 2022 r. o godz. 14.00 w sali Środowiskowego Domu Kultury w Gorzycach odbędzie się XLV sesja Rady Gminy Gorzyce.
STAŻE ZAWODOWE DLA BEZROBOTNYCH
14.02.2022 r. ASP PROJECT CONSULTING Anna Pawlos w partnerstwie z Fundacją im. Józefa Becka rozpoczyna I TURĘ rekrutacji do projektu „Staże zawodowe dla bezrobotnych”
WEBINARUM - DOTACJE NA USŁUGI ROZWOJOWE DLA MŚP
Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Tarnobrzegu zaprasza na bezpłatne webinarium „Dotacje na usługi rozwojowe dla MŚP”.
DELEGACJA W ZESPOLE SZKÓŁ W GORZYCACH
W Zespole Szkół w Gorzycach gościła z wizytą studyjną delegacja władz oświatowych stołecznego miasta Warszawy wraz z dyrektorami najlepszych szkół technicznych tego miasta.
WALENTYNKI W GORZYCACH
Walentynkowa gra terenowa, fotograficzny kącik oraz specjalne menu dla zakochanych to tylko część atrakcji przygotowywanych w ramach „Walentynek w Gorzycach”.
-
II SPOTKANIE ZESPOŁU LOKALNEJ WSPÓŁPRACY
-
WYKAZ NIERUCHOMOŚCI PRZEZNACZONYCH DO DZIERŻAWY
-
OBWIESZCZENIE WOJEWODY PODKARPACKIEGO
-
XLV SESJA RADY GMINY GORZYCE
-
STAŻE ZAWODOWE DLA BEZROBOTNYCH
-
WEBINARUM - DOTACJE NA USŁUGI ROZWOJOWE DLA MŚP
-
DELEGACJA W ZESPOLE SZKÓŁ W GORZYCACH
-
WALENTYNKI W GORZYCACH
Wysokość świadczenia dobry stary wynosi jednorazowo 300 zł i jest to świadczenie nieuzależnione od kryterium dochodowego.
Komu przysługuje:
Świadczenie przysługuje rodzicom, opiekunom faktycznym, opiekunom prawnym,rodzinom zastępczymosobom prowadzącym rodzinne domy dziecka, dyrektorom placówek opiekuńczo-wychowawczych, dyrektorom regionalnych placówek opiekuńczo-terapeutycznych oraz osobom uczącym się:
a) do ukończenia przez dziecko lub osobę uczącą się 20. roku życia;
b) do ukończenia 24. roku życia - w przypadku dzieci lub osób uczących się legitymujących się orzeczeniem o niepełnosprawności;
c) w przypadku ukończenia 20. roku życia przez dziecko lub osobę uczącą się przed rozpoczęciem roku szkolnego w roku kalendarzowym, w którym dziecko lub osoba ucząca się kończy 20. rok życia;
d) w przypadku ukończenia przez dziecko lub osobę uczącą się legitymującą się orzeczeniem o niepełnosprawności, 24. roku życia przed rozpoczęciem roku szkolnego w roku kalendarzowym, w którym dziecko lub osoba ucząca się kończy 24. rok życia;
e) w przypadku dziecka biorącego udział w zajęciach rewalidacyjno-wychowawczych, świadczenie dobry start - nie wcześniej niż od roku kalendarzowego, w którym dziecko kończy 7. rok życia.
Terminy składania wniosków:
Wnioski w sprawie ustalenia prawa do świadczenia dobry start są przyjmowane od dnia 1 sierpnia danego roku do dnia 30 listopada danego roku, a w przypadku wniosków składanych drogą elektroniczną - od dnia 1 lipca danego roku. Wnioski złożone po upływie terminu 30 listopada pozostawia się bez rozpatrzenia. Ustalenie prawa do świadczenia dobry start oraz wypłata przysługującego świadczenia następuje w terminie 2 miesięcy, licząc od dnia złożenia kompletnego wniosku.W przypadku wniosków złożonych w lipcu i sierpniu, rodziny wyprawkę otrzymają nie później niż 30 września
Świadczenie dobry start nie przysługuje:
- jeżeli dziecko lub osoba ucząca się zostały umieszczone w domu pomocy społecznej, schronisku dla nieletnich, zakładzie poprawczym, areszcie śledczym, zakładzie karnym, szkole wojskowej lub innej szkole, jeżeli instytucje te zapewniają nieodpłatnie pełne utrzymanie;
- na dziecko z tytułu rozpoczęcia rocznego przygotowania przedszkolnego.
Organ właściwy przesyła wnioskodawcy informację o przyznaniu świadczenia dobry start na wskazany przez niego adres poczty elektronicznej – o ile wnioskodawca wskazał adres poczty elektronicznej we wniosku. W przypadku gdy wnioskodawca nie wskazał adresu poczty elektronicznej, może otrzymać informację o przyznaniu świadczenia osobiście.
Do pobrania:
TŁUMACZ JĘZYKA MIGOWEGO W URZĘDZIE GMINY
Osoby niesłyszące przy załatwianiu administracyjnych spraw mogą skorzystać z pomocy tłumacza migowego.
Wystarczy zgłosić chęć skorzystania z tej usługi 3 dni przed planowaną wizytą w Urzędzie Gminy osobiście lub korzystając z pomocy osoby trzeciej dzwoniąc pod numer (15) 8362 075, a także wysyłając faks pod numer (15) 8362 209 oraz e-maila na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.