perfectPani Joanna wspomina, że pierwszy swój wniosek o środki na rozwój firmy złożyła jeszcze przed powodzią w 2010 r. Częściowo zrealizowany projekt pochłonęła woda. Nie poddała się jednak i kolejny wniosek do programu PROW złożyła w listopadzie 2011 r. Umowa na dofinansowanie została podpisana dopiero w marcu 2013 r. Zgodnie z tą umową projekt miał być zakończony do końca roku 2013.

Jak widać na załączonych fotografiach rezultat jest znakomity. Każdy kto przejeżdża przez Trześń drogą krajową nr 77 zauważy ładny budynek ze srebrzącymi się balustradami balkonów i z szyldem: „PERFEKT, Biuro Usług Rachunkowych”. Pracuje już tutaj cztery osoby i szefowa.

 

„Dużo współpracuję ze stowarzyszeniami i fundacjami – z terenu gminy i z okolicy. Wśród klientów są także przedsiębiorcy” – mówi Pani Joanna.

„Robię to co lubię. Praca ta przynosi mi satysfakcję. Początkowo pracowałam w domu, ale zawsze towarzyszyła mi myśl o rozwoju firmy. Stworzyłam dobre warunki pracy dla mnie i pracowników, i dla klientów”.

A my ze swej strony gratulujemy wytrwałości i życzymy sukcesu.