Polish Czech English French German Russian Slovak Spanish Ukrainian
www. gminagorzyce.pl   telefon: 48 15 8362075

GMINA GORZYCE

Samorządowy Portal Internetowy

techniczny ogrod

II SPOTKANIE ZESPOŁU LOKALNEJ WSPÓŁPRACY

II SPOTKANIE ZESPOŁU LOKALNEJ WSPÓŁPRACY

Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Rzeszowie zaprasza na II spotkanie Zespołu Lokalnej Współpracy dla obszaru Natura 2000 Dolina Dolnego Sanu PLH180020 w trybie online.

WYKAZ NIERUCHOMOŚCI PRZEZNACZONYCH DO DZIERŻAWY

WYKAZ NIERUCHOMOŚCI PRZEZNACZONYCH DO DZIERŻAWY

Wójt Gminy Gorzyce ogłasza wykaz nieruchomości stanowiących własność Gminy Gorzyce przeznaczonych do dzierżawy.

OBWIESZCZENIE WOJEWODY PODKARPACKIEGO

OBWIESZCZENIE WOJEWODY PODKARPACKIEGO

WOJEWODA PODKARPACKI ZAWIADAMIA o wydaniu decyzji znak: N-VIII.747.2.2.2021 z dnia 09.02.2022 r.

XLV SESJA RADY GMINY GORZYCE

XLV SESJA RADY GMINY GORZYCE

Zawiadamia się, że 25 lutego 2022 r. o godz. 14.00 w sali Środowiskowego Domu Kultury w Gorzycach odbędzie się XLV sesja Rady Gminy Gorzyce.

STAŻE ZAWODOWE DLA BEZROBOTNYCH

STAŻE ZAWODOWE DLA BEZROBOTNYCH

14.02.2022 r. ASP PROJECT CONSULTING Anna Pawlos w partnerstwie z Fundacją  im. Józefa Becka rozpoczyna I TURĘ rekrutacji do projektu „Staże zawodowe dla bezrobotnych”

WEBINARUM - DOTACJE NA USŁUGI ROZWOJOWE DLA MŚP

WEBINARUM - DOTACJE NA USŁUGI ROZWOJOWE DLA MŚP

Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Tarnobrzegu zaprasza na bezpłatne webinarium „Dotacje na usługi rozwojowe dla MŚP”.

DELEGACJA W ZESPOLE SZKÓŁ W GORZYCACH

DELEGACJA W ZESPOLE SZKÓŁ W GORZYCACH

W Zespole Szkół w Gorzycach gościła z wizytą studyjną delegacja władz oświatowych stołecznego miasta Warszawy wraz z dyrektorami najlepszych szkół technicznych tego miasta.

WALENTYNKI W GORZYCACH

WALENTYNKI W GORZYCACH

Walentynkowa gra terenowa, fotograficzny kącik oraz specjalne menu dla zakochanych to tylko część atrakcji przygotowywanych w ramach „Walentynek w Gorzycach”.

  • II SPOTKANIE ZESPOŁU LOKALNEJ WSPÓŁPRACY

  • WYKAZ NIERUCHOMOŚCI PRZEZNACZONYCH DO DZIERŻAWY

  • OBWIESZCZENIE WOJEWODY PODKARPACKIEGO

  • XLV SESJA RADY GMINY GORZYCE

  • STAŻE ZAWODOWE DLA BEZROBOTNYCH

  • WEBINARUM - DOTACJE NA USŁUGI ROZWOJOWE DLA MŚP

  • DELEGACJA W ZESPOLE SZKÓŁ W GORZYCACH

  • WALENTYNKI W GORZYCACH

 

WŁADZE GMINY

Wójt Gminy 
Leszek Surdy

tel. 15 836 20 75 wew.15
pok. nr 5 
e-mail: l.surdy@gminagorzyce.p

Zastępca Wójta Gminy
Lucyna Matyka

tel. 15 836 20 75 wew.26
pok. nr 7 
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

Skarbnik Gminy Gorzyce
Marta Mazur-Matyka

 tel. 15 836 20 75 wew.20
pok. nr 12 
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  

Sekretarz Gminy Gorzyce
Adam Kumor

tel. 15 836 20 75 wew.28
pok. nr 2
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

REFERAT FINANSOWO-KSIĘGOWY

Skarbnik Gminy Gorzyce
Marta Mazur-Matyka

tel. 15 836 20 75 wew.20
pok. nr 12 
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 Zastępca Skarbnika Gminy Gorzyce
Jadwiga Paczkowska

tel. 15 836 20 75 wew.23
pok. nr 11 
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Stanowisko ds księgowości budżetowej 
Katarzyna Bąk

 tel. 15 836 20 75 wew.23
pok. nr 11 
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 Stanowisko ds księgowości budżetowej 
Magdalena Budziło

 tel. 15 836 20 75 wew.23
pok. nr 11
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 Stanowisko ds rozliczania podatku od towarów i usług
Weronika Lewandowska

 tel. 15 836 20 75 wew.23
pok. nr 11
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 Stanowisko ds księgowości budżetowej 
Agnieszka Zimnicka

 tel. 15 836 20 75 wew.24
pok. nr 13
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Stanowisko ds księgowości budżetowej      
Beata Dzieciuch 

tel. 15 836 20 75 wew.24
pok. nr 13
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 Stanowisko ds. księgowości podatkowej:
Joanna Pichla

 tel. 15 836 20 75 wew.18
pok. nr 14
e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 Stanowisko ds. wymiaru podatku i opłat:
Ewa Mierzejewska

 tel. 15 836 20 75 wew.14
pok. nr 16
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Stanowisko ds. wymiaru podatku i opłat:
Lucyna Rydygier

 tel. 15 836 20 75 wew.14
pok. nr 16
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 Stanowisko ds. wymiaru podatku i opłat:
Anna Kapała

 tel. 15 836 20 75 wew.18
pok. nr 14
e-mail: :Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

REFERAT ORGANIZACYJNY

KIEROWNIK RERERATU ORGANIZACYJNEGO
Marta Jarosz

tel. 15 836 20 75 wew.21
pok. nr 1
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

SEKRETARIAT Stanowisko ds. kancelaryjno-technicznych
Małgorzata Miłek

tel. 15 836 20 75 wew.11
pok. nr 4
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

REFERAT ROZWOJU I PROMOCJI

KIEROWNIK REFERATU ROZWOJU I PROMOCJI
Sekretarz Gminy Gorzyce

Adam Kumor

tel. 15 836 20 75 wew.28
pok. nr 2
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Główny specjalista ds. pozyskiwania funduszy europejskich
Magdalena Wrońska

tel. 15 836 20 75 wew.33
pok. nr 18
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Stanowisko ds. rozwoju, promocji Gminy
i programów pomocowych

Monika Iwaszko

tel. 15 836 20 75 wew. 27
pok. nr 6a
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Stanowisko ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi i programów pomocowych
Paulina Czernikowska

tel. 15 836 20 75 wew. 27
pok. nr 6a
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

REFERAT SPRAW OBYWATELSKICH/URZĄD STANU CYWILNEGO

KIEROWNIK URZĘDU STANU CYWILNEGO
KIEROWNIK REFERATU SPRAW OBYWATELSKICH

Barbara Babiec - Wziątek

tel. 15 836 20 75 wew.16
pok. nr 15
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego ds. dowodów osobistych
Lucyna Pyrkosz 

tel. 15 836 20 75 wew.19
pok. nr 20
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Stanowisko ds. ewidencji ludności
Agnieszka Pyłka - Wierzgacz                
 

tel. 15 836 20 75 wew.19
pok. nr 20
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

SAMODZIELNE STANOWISKA PRACY

Stanowisko ds. obsługi organów kolegialnych    
Ewa Dul

tel. 15 836 20 75 wew.17
pok. nr 9
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Stanowisko ds. komunikacji społecznej
(kontakt z mediami)
Monika Zając

tel. 15 836 20 75 wew.33
pok. nr 18
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Stanowisko ds. rolnictwa
i gospodarki nieruchomościami

Bartłomiej Paciorek

tel. 15 836 20 75 wew.12
pok. nr 7
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Stanowisko ds. gospodarki mieszkaniowej
Daniel Mazur

tel. 15 836 20 75 wew.13
pok. nr 19
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Stanowisko ds. ochrony środowiska
Mieczysława Wicińska    

tel. 15 836 20 75 wew.22
pok. nr 6
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Stanowisko ds. gospodarowania odpadami komunalnymi
Jolanta Bartoszek

tel. 15 836 20 75 wew.22
pok. nr 6
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Stanowisko ds. prowadzenia Punktu Czyste Powietrze
Magdalena Stachula 
tel. 15 836 20 75 wew.22
pok. nr 6
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Stanowisko ds. planowania przestrzennego i budownictwa
Andrzej Paczkowski 

tel. 15 836 20 75 wew.12
pok. nr 7
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Stanowisko ds. inwestycji i zamówień publicznych
Krzysztof Bartoszek

tel. 15 836 20 75 wew.32
pok. nr 17
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Stanowisko ds. dróg i spraw energetycznych
Marian Urbaniak

tel. 15 836 20 75 wew.13 
pok. nr 19
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Stanowisko ds. remontów i administrowania budynkami komunalnymi
Paweł Warzycki

tel. 15 836 20 75 wew.32
pok. nr 17
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Stanowisko ds. zarządzania kryzysowego
Tomasz Słowiński     

tel. 15 836 20 75 wew.32
pok. nr 6a
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Stanowisko ds. oświaty
Małgorzata Żurek-Pasieczna 

tel. 15 836 20 75 wew.13
pok. nr 19
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Stanowisko ds. gospodarowania terenami zieleni
Agnieszka Duszkiewicz

tel. 15 836 20 75 wew.32
pok. nr 17
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

REFERAT ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH

Kierownik referatu
ds. świadczeń  rodzinnych

Agnieszka Szemraj - Byzdra

tel. 15 836 17 20
ul. 3 Maja 4 pok. nr 7
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Stanowisko ds. świadczeń rodzinnych
Anna Tworek

tel. 15 836 17 20
ul. 3 Maja 4 pok. nr 7
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Stanowisko ds. świadczenia wychowawczego
Marzena Michalska 

tel. 15 836 17 20
ul. 3 Maja 4 pok. nr 7
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Stanowisko ds. funduszu alimentacyjnego
Monika Matyka
tel. 15 836 17 20
ul. 3 Maja 4 pok. nr 7
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

hgg

Urząd Gminy Gorzyce informuje, że w dniach od 25 lutego do 2 marca 2015 r. ze względu na prace związane z wprowadzaniem nowego systemu teleinformatycznego w zakresie wymiany dowodów osobistych, ewidencji ludności oraz urzędu stanu cywilnego, mogą nastąpić utrudnienia pracy Referatu ds. Obywatelskich. Dbając o najwyższy poziom usług prosimy o wyrozumiałość.

Czytaj więcej...

kartaawersMój Walenty jest the best, idzie ze mną zrobić test – akcja profilaktyczna Krajowego Centrum ds. AIDS 

Z okazji zbliżających się WALENTYNEK, obchodzonych 14 lutego, Krajowe Centrum ds. AIDS zachęca przede wszystkim młode, ale pełnoletnie osoby do wykonania testu  w kierunku HIV.

 

Czytaj więcej...

herbgg

Wójt Gminy Gorzyce zaprasza interesantów
-  w każdy wtorek i piątek 
w godz. od 8.00 do 9.00 oraz
-  w każdy czwartek
w godz. od 14.00 do 15.00.
 Spotkania w innym terminie można uzgodnić telefonicznie
pod numerem 15 836 20 75 wew. 11
lub osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy przy ul. Sandomierskiej 75, pok. nr 4 (parter).

Czytaj więcej...

wnioski akcyzaU W A G A   !!!

WÓJT GMINY GORZYCE INFORMUJE O  TERMINIE SKŁADANIA WNIOSKÓW O ZWROT PODATKU AKCYZOWEGO

 

Rada Ministrów w dniu 25 listopada 2014 roku określiła stawkę zwrotu podatku akcyzowego na 2015 rok od oleju napędowego zużywanego do produkcji rolnej  w wysokości 0,95zł na 1litr oleju.

 

Czytaj więcej...

Osoby niesłyszące przy załatwianiu administracyjnych spraw mogą skorzystać z pomocy tłumacza migowego.

Wystarczy zgłosić chęć skorzystania z tej usługi 3 dni przed planowaną wizytą w Urzędzie Gminy osobiście lub korzystając z pomocy osoby trzeciej dzwoniąc pod numer (15) 8362 075, a także wysyłając faks pod numer (15) 8362 209 oraz e-maila na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Szanowni Państwo,

w załączeniu przedstawiamy skany pism  Podkarpackiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Rzeszowie  oraz Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Krakowe  do  Pana Mirosława Pluty Posła  na Sejm Rzeczypospoliej Polskiej skierowanych w odpowiedzi na zapytanie odnośnie  obecnego stanu bezpieczeństwa powodziowego i modernizacji wałów przeciwpowodziowych na terenie Tarnobrzega i powiatu tarnobrzeskiego oraz srodków finansowych przeznaczonych na ich modernizację.

Skany pism do pobrania:

                  

.

Z głębokim żalem  i smutkiem zawiadamiamy, że zmarła Pani Zdzisława Roszuk- Skarbnik Gminy Gorzyce.

Pani Zdzisława Roszuk do ostatnich chwil pełniła swoje obowiązki, mimo bólu i trudności spowodowanych długotrwałą i ciężką chorobą.

Za wielki wysiłek i oddanie sprawom Gminy składamy wielkie słowa uznania i podziękowania.

Jednocześnie łączymy się w bólu z rodziną zmarłej i składamy wyrazy współczucia.

 

Wójt Gminy Gorzyce, Rada Gminy, pracownicy Urzędu Gminy

Koleżanki i koledzy

.

 

 ugg1
 Położenie Urzędu Gminy Gorzyce Siedziba Urzędu Gminy Gorzyce 

Nazwa Gminy: GORZYCE
rodzaj: GW - gmina wiejska
kod: 39-432
adres: ul. Sandomierska 75
miejscowość: Gorzyce
nr konta: 25 9434 1012 2002 1050 0018 0001 Bank Spółdzielczy o/Gorzyce
NIP Gminy Gorzyce 867-20-77-154
REGON Gminy Gorzyce: 830409169
BIP: http://www.gminagorzyce.pl/bip
ades strony www: http://www.gminagorzyce.pl
adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
adres skrzynki na ePUAP /cla9639wms/skrytka
godziny pracy: poniedziałek - piątek 7:30 - 15:30
fax: 15 836 22 09,
telefony: 15 836 20 75,
15 836 24 08,
15 836 18 01
Dane do faktury:  Nabywca
Gmina Gorzyce
ul. Sandomierska 75
39-432 Gorzyce
NIP 8672077154
Numer adresu PEF/skrzynki PEPPOL: 8672077154

REGULAMIN ORGANIZACYJNY URZĘDU GMINY (wersja PDF, wersja DOC) - ZARZĄDZENIE NR 9/21 WÓJTA GMINY GORZYCE z dnia 11 stycznia 2021 r.

Zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy (wersja PDF, wersja DOC) - Zarządzenie nr 70/21 Wójta Gminy Gorzyce z dnia 5 lipca 2021 r.
- Załącznik nr 1 (wersja PDF, wersja DOC)
- Załącznik nr 2 (wersja PDF, wersja DOC)
- Załącznik nr 3 (wersja PDF, wersja DOC)

Zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy (wersja PDF, wersja DOC) - Zarządzenie nr 109/21 Wójta Gminy Gorzyce z dnia 6 października 2021 r.
- Załącznik nr 1 (wersja PDF, wersja DOC)

Zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy (wersja PDF, wersja DOC) - Zarządzenie nr 144/21 Wójta Gminy Gorzyce z dnia 30 grudnia 2021 r.

Zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy (wersja PDF, wersja DOC) - Zarządzenie nr 5/22 Wójta Gminy Gorzyce z dnia 4 stycznia 2022 r.

schemat 2022

Podkategorie

TŁUMACZ JĘZYKA MIGOWEGO W URZĘDZIE GMINY

Osoby niesłyszące przy załatwianiu administracyjnych spraw mogą skorzystać z pomocy tłumacza migowego.

Wystarczy zgłosić chęć skorzystania z tej usługi 3 dni przed planowaną wizytą w Urzędzie Gminy osobiście lub korzystając z pomocy osoby trzeciej dzwoniąc pod numer (15) 8362 075, a także wysyłając faks pod numer (15) 8362 209 oraz e-maila na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

KALENDARZ WYDARZEŃ

Marzec 2024
P W Ś C Pt S N
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka) o celu ich przechowywania i sposobie zarządzania poniżej.

Jeżeli nie zgadzasz się na taki układ - zmień konfigurację swojej przeglądarki. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Polityka Prywatności określa warunki dotyczące użytkowania serwisu internetowego przez użytkowników końcowych. Korzystając w dowolny sposób z niniejszego serwisu internetowego użytkownik końcowy akceptuje warunki określone w poniższej Polityce Prywatności.

Ochrona danych osobowych

Dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie na podstawie informacji przekazanych przez użytkownika serwisu internetowego. Przekazanie informacji obejmujących dane osobowe jest dobrowolne. Do informacji tych należą np. imię i nazwisko, adres e-mail lub numer telefonu. Cel wykorzystania danych osobowych jest określony w nagłówku formularza zamieszczonego w serwisie internetowym. Najczęściej jest to subskrypcja wiadomości z serwisu za pomocą poczty e-mail lub krótkich wiadomości tekstowych SMS albo dostęp do wybranych podstron serwisu dla zalogowanych użytkowników. Dane osobowe nie są zbierane automatycznie.

Pliki cookies

Pliki cookies (w dosłownym tłumaczeniu z j. angielskiego: ciasteczka) są to małe pliki tekstowe, przesyłane do urządzenia użytkownika końcowego podczas odwiedzania przez niego serwisu internetowego. Pliki cookies zawierają m.in. adres strony internetowej z której pochodzą, ustawienia dokonane przez użytkownika serwisu dotyczące układu strony, rozmiaru tekstu, kolorów, wersji kontrastowej, dane wpisywane do formularzy oraz wartość, którą jest zazwyczaj automatycznie wygenerowana unikalna liczba. Mechanizm cookies nie pobiera jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z urządzenia użytkownika końcowego.

Korzystając z serwisu internetowego użytkownik końcowy wyraża zgodę na wykorzystywanie plików cookies.

Użytkownik końcowy ma możliwość korzystania z serwisu internetowego bez wykorzystywania plików cookies, ale oznacza to, że niektóre funkcje serwisu nie będą działać poprawnie. Użytkownik końcowy może samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików cookies, jak również może usunąć pliki cookies korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej, której używa. W przypadku nie wyrażenia zgody na korzystanie z plików cookies, użytkownik końcowy winien zaznaczyć w ustawieniach przeglądarki opcję odrzucania plików cookies lub sygnalizowania ich przesłania.

Niniejszy serwis internetowy może stosować następujące pliki cookies:

$1a.     pliki uwierzytelniające - wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania użytkownika końcowego w serwisie internetowym oraz do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach serwisu;

$1b.     pliki statystyczne - wykorzystywane do zbierania informacji o sposobie korzystania użytkownika końcowego z serwisu internetowego;

$1c.     pliki funkcjonalne - wykorzystywane do zapamiętania wybranych przez użytkownika końcowego ustawień i personalizację interfejsu użytkownika, np. w zakresie wybranego języka, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej, itp.

W celu zarządzania ustawieniami plików cookies wybierz z listy oficjalnych stron internetowych producentów najczęściej używanych przeglądarek internetowych aplikację, której używasz i postępuj zgodnie z instrukcjami producenta:

Urządzenia mobilne:

Narzędzia i treść z innych firm

Niniejszy serwis internetowy może zawierać przyciski, narzędzia lub treści kierujące do usług innych firm, m.in. Facebook (przycisk „Lubię to”), Google (Google Maps, Google Analitycs, Google Translate), Youtube (filmy), IVONA Software (webreader), Stat24 (statystyki), Payu (płatności elektroniczne). Korzystanie z aplikacji innych firm może powodować przesyłanie informacji do urządzenia użytkownika końcowego przez zewnętrzny podmiot. Informacji na temat wykorzystania plików cookies przez zewnętrzne aplikacje należy szukać w polityce prywatności danego podmiotu.

Prawa autorskie

Zawartość serwisu internetowego (teksty, grafiki, muzyka, filmy) oraz wszystkie jej fragmenty a także mechanizmy i oprogramowanie używane w serwisie internetowym są objęte ochroną, wynikającą z przepisów polskiego i międzynarodowego prawa autorskiego.

Zgodnie z przepisami prawa autorskiego oraz przepisami o ochronie baz danych, użytkownik końcowy otrzymuje niewyłączną, ograniczoną licencję na korzystanie z serwisu wyłącznie w celach prywatnych, bez możliwości samodzielnego pobierania lub zapisywania stron oraz dokonywania ich modyfikacji.

Użytkownik końcowy serwisu internetowego, bez zgody właściciela serwisu nie posiada prawa do odsprzedaży lub wykorzystania w celach komercyjnych serwisu internetowego i jego zawartości.

Właściciel serwisu internetowego udziela ograniczonego, odwoływalnego, niewyłącznego prawa do tworzenia linku do serwisu internetowego, o ile nie przedstawia on właściciela serwisu w sposób fałszywy, mylący i niezgodny z prawdą.

Wykorzystanie niniejszego serwisu internetowego w sposób, który naruszałby w/w warunki albo wszelkie obowiązujące prawa lub przepisy, a także w sposób, który powoduje albo może spowodować uszkodzenie serwisu internetowego, przerwę lub zakłócenia w pracy jest zabronione.